Planowanie kampanii reklamowych kierujemy do firm zaczynających działalność i rozwijających się na rynkach lokalnych oraz tych które otwierają nowe placówki w innych miastach.
Efektem kampanii reklamowych jest zaistnienie w świadomości mieszkańców od samego początku działalności na nowym terenie oraz dotarcie do firm zainteresowanych współpracą.
Podstawowe elementy planowania
- Sondaż i badanie rynku
- Dostosowanie rodzaju reklamy dla potrzeb i właściwego wizerunku firmy
- Zastosowanie ustalonego typu reklamy na danym terenie
- Pełna legalizacja ustalonego typu reklamy, (warunkiem niezbędnym do ekspozycji tablic reklamowych zewnętrznych jest uzyskanie stosownych uzgodnień i zezwoleń właściwych dla danego terenu władz miejskich oraz zarządów dróg)
- Określenie kosztów kampanii reklamowej (koszty produkcji reklam i koszty dzierżawy gruntów)
- Dostosowanie kampanii reklamowej do możliwości finansowych klienta
Lokalizacja - zezwolenia:
- wyszukiwanie lokalizacji pod nośniki reklamowe
- wynajem powierzchni reklamowych m.in. na środkach komunikacji miejskiej MPK, PKS, PKP, przy olsztyńskich hipermarketach MEDIA MARKT, PRAKTIKER, REAL, MAKRO, OBI, E. LECLERC, w centrum Olsztyna, głównych ulicach miasta, drogi krajowe, na dworcu PKP i PKS, na przejściu granicznym z Obwodem Kaliningradzkim, na terenach prywatnych, (umowy stałe Firmy Image z MPK Sp. z o.o. , PKS S.A., ZDZiT w Olsztynie, PKP oddział Przewozów Regionalnych Olsztyn, Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Bezledach, z właścicielami posesji).
- kompleksową obsługę w zakresie pozyskiwania wszelkich niezbędnych na danym terenie uzgodnień i zezwoleń w celu legalnego umieszczenia tablic reklamowych.